Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie do czternastu dni od daty zawarcia transakcji.
Zwrot produktu jest możliwy jedynie w przypadku, kiedy produkt był nieużywany i dostarczony do sprzedawcy w stanie nienaruszonym. Klient pokrywa wówczas koszt transportu zwracanego towaru, zarówno od sprzedawcy do klienta, jak i od klienta do sprzedawcy (nawet w przypadku, kiedy przy zakupie transport był gratis).
Klient ma prawo do złożenia reklamacji lub roszczenia gwarancyjnego na podstawie posiadanego dokumentu sprzedaży oraz ważnej oryginalnej Karty Gwarancyjnej w czasie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli po weryfikacji stanu produktu przez specjalistę okaże się, że uszkodzenie nie podlega reklamacji/gwarancji, klient zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty transportu, jakie wystąpiły podczas transakcji oraz koszty diagnostyki urządzenia.